健康日記

乾癬、小さい頃よりアレルギー体質、アトピー肌

歌詞祝福された保証

Blessed assurance, Jesus is mine

 祝福された保証、イエスは私のもの

what a foretaste of glory divine

どのような神の栄光の前触れ

Heir of salvation, purchase of God

神の救いの相続人

Born of His Spirit, washed in His blood

彼の血で洗浄され、彼の精神の誕生

Perfect submission, all is at rest

残りの部分では完璧な提出

I in my Savior am happy and blessed

私の救い主、私幸せと祝福

Watching and waiting, looking above

見て待っています。

Filled with His goodness, lost in His love

彼の愛に満たされ、彼の良さに満ちて

 

This is my story, this is my song

これは私の物語、私の歌

Praising my Savior all the day long

終日私の救い主を賛美

This is my story, this is my song

これは私の物語、私の歌

Praising my Savior all the day long

終日私の救い主を賛美

 

Oh what a Savior, wonderful Jesus

ああどのような救い主は、素晴らしいイエス

 

Death could not hold You, You are victorious

死はあなたを保持することができない、あなたは勝利

Praise to the risen King

王を称賛します。

Death could not hold You, You are victorious

死はあなたを保持することができない、あなたは勝利

Praise to the risen King

王を称賛します。

 

Oh what a Savior, wonderful Jesus

ああどのような救い主は、素晴らしいイエス

Oh what a Savior

ああどのような救世主

 

Wonderful Savior

素晴らしい救い主